Iza jednog od najpoznatijih secesijskih umjetničkih djela Gustava Klimta „Poljubac“ krije se priča o ljubavi slikara i njegove muze, mlade modne dizajnerice Emilie Flöge. Dvije figure priljubljene jedna uz drugu u nježnom zagrljaju, prikrivene cvijećem na zlatnoj podlozi, zauvijek su ostale ovjekovječene na slikarovu platnu.
Veza umjetničkog para u to vrijeme bila je izrazito neobična i izvan tadašnjih okvira zato što su bili izrazito neovisni i odlučili su se za vezu bez djece, živeći ispunjenim boemskim životom. Emilie, uspješna poslovna žena i dizajnerica, iako je ostala nepriznata u povijesti mode, ostavila je duboki trag u srcu umjetnika.
Uz pomoć njega, zajedno s dvjema sestrama otvorila je u bečkoj ulici Mariahilfer modni salon Schwestern Flöge, nezaobilaznu modnu stanicu svake samosvjesne žene.
Emilie je dva puta godišnje putovala u Pariz po najmodernije tkanine, dugmad i perlice, a njezin je salon brojio 80 zaposlenika koji su marljivo radili na svakom odjevnom predmetu.
Njezine avangardne kreacije koje je kreirala uz pomoć sestara bile su presedan u to vrijeme, jer su svojom inovacijom u krojevima, uzorcima i bojama odskakale od tadašnjih modnih okvira.
Atraktivna i unikatna odjeća bila je suprotna onome što se moglo naći u modnim magazinima koji su vrvjeli od konfekcijske odjeće. Utjecaj koji je Klimt ostavio na Emilie mogao se vidjeti i pri ulasku u modni salon koji je bio opremljen neobičnim namještajem i ukrasnim dodacima, izrazito nesvakidašnjim za te prilike.
Prostor koji je bio opremljen crno-bijelim kockastim stolovima, podesivim zrcalima samo je djelić interijera u koji su dolazile brojne domaće i međunarodne klijentice u potrazi za savršenom modnom kombinacijom.