Published On: Mon, Sep 24th, 2012

PRESUDA: FTV i Hadžiomerović moraju Dodiku isplati 5.000 KM

Osnovni sud u Banjoj Luci donio je presudu kojom se Radio-televizija Federacije BiH i Bakir Hadžiomerović obavezuju da Miloradu Dodiku zbog povrede ugleda u emisiji “60 minuta” u roku od 30 dana isplate 5.000 KM sa zakonskom zateznom kamatom.

Radio-televizija Federacije BiH i Hadžiomerović se obvezuju da Dodiku u roku od 30 dana solidarno nadoknade i troškove parničnog postupka u iznosu od 1.052 KM.

U obrazloženju presude navodi se da je Dodik 18. prosinca 2008. godine podnio tužbu zbog neistina i vrijeđanja ugleda i časti iznesenih u emisiji “60 minuta” Federalne televizije Sarajevo emitiranoj 8. prosinca 2008. godine koju uređuje i vodi Bakir Hadžiomerović.

Sudskim postupkom je utvrđeno da su tuženi zbog iznošenja neistina i nazivanja Dodika, koji je tada obavljao funkciju predsjednika Vlade Republike Srpske, kriminalcem povrijedili njegov ugled.

Zbog iznošenja neistina u emisiji “60 minuta” sudovi su i ranije nekoliko puta donosili presude u korist Milorada Dodika, a Radio-televiziju Federacije BiH i Hadžiomerovića obvezivali na isplatu odštete.(Srna)