Predvodeći u sarajevskoj Gazi Husrev-begovoj džamiji središnju molitvu u povodu blagdana Ramazanskog bajrama reis Kavazović je u svojoj hutbi je kazao kako se sadašnje stanje može samo pogoršati ako se ono “prepusti stihiji i populistima koji nemaju ni znanja ni svijesti”.
Dodao je da se stoga svaki pojedinac mora iskreno uključiti u oporavak društvene zajednice, a pri tom posebice voditi računa o suprotstavljanju kriminalu.
“U kriminalu i naši ljudi, čini se, sudjeluju jednako kao i drugi: snažno su zastupljeni i u korupciji, mitu, kamati, kocki, razvratu, zakidanju radnika… Svaki vjernik od toga mora osjećati zebnju u srcu, jer posljedice takvih zlodjela zahvaćaju sve, ne samo one koji ih čine”, rekao je poglavar bosanskohercegovačkih muslimana kojima je poručio kako su im te pojave veća prijetnja od bilo kojeg vanjskog neprijatelja.
Kazao je kako je jedan od najvećih problema to što jedni uvijek vuku na desnu stranu, drugi na lijevu, neki na treću ili četvrtu stranu pa se u takvom okruženju ne mogu efikasno suočiti s izazovima.
Uz bajramsku čestitku svim muslimanima u BiH, Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i dijaspori pozvao ih je i da pažljivo čuvaju odnose sa svojim susjedima opisavši to najvećim društvenim kapitalom kojega imaju.
Kavazoviću tko je ono pozivao muslimane u džamijama da glasaju za komšića ,bili se mogao nekako sjetiti .
Ti si s time dobro upoznat.
Kavaz :”Pusti ba to…. Neima potrebe da sad o tom pričamo….. Bajram je, tojest Kalendar je, što veli ona za Božić, dok za Bajram kaže da je Bajram. …”
Kaže kavazović nisam ja bakir i njegova svita me prisilili na to .
Pozvao Ćirilo…opet pozvao…cuvajte GENOCIDNU TVOREVINU RS
U pravu je covjek.
Samo tteba poredati prioritete.
Dakle,prvo PZU simpatizere rijesiti pa onda i nase.
Po redu se pita jede.
Tko vise slusa prazne price.Danas jedno sutra drugo.Eto vam Sejdo opet ga izaberite i imati ce te Sejdu ,ali bih je ????.Potpisete danas sutra ne vazi potpis.Pravite kalifat na 23% i mirna Bosna..Isti ti
si savjetovao kako treba glasati.Tri za Bakira dva za Sejdu.Ako mislis da si pokupio svu pamet ovoga svijeta zajebao si se.
Gradanski neposluh je aktivna neposlušnost gradana prema provedbi zakona ili naredbi organa sluzbene vlasti (ili okupatorske sile) ne koristeci fizicko nasilje.
Gradanski neposluh oznacava uglavnom, ali ne uvijek i nenasilni otpor[1] primarno kao sredstvo za izražavanje svojih pogleda.
Osoba koja cini gradanski neposluh svjesno preuzima rizik na sebe biti kažnjen za svoje postupke. Sporno je li gradanski neposluh mora nužno biti nenasilan, jer je pojam nasilja ovisi o definiciji nasilja.
Gradanski je neposluh korišten kod nekoliko nenasilnih pokreta otpora u Indiji (Gandhi, tijekom borbe za neovisnost od Britanske kolonijalne dominacije) u Južnoj Africi protiv apartheida, u americkoj borbi za ljudska prava i antiratni pokreti širom svijeta. Jedan od prvih slucajeva masovnog gradanskog neposluha bila je Egipatska revolucija protiv britanske okupacije u 1919. godini.
Americki pisac Henry David Thoreau je opisao motive takvog ponašanja u svom eseju 1849. Gradanski neposluh (originalni naslov “Resistance to Government (1849)”).