Islamska pravna teorija, bazirana na sunitskom pravnom tekstu Umdat as-Salik,(muslimani u BIH su suniti, osim Stočana koji su šijiti*) navodi da mir ili primirje s nemuslimanima mora uvijek biti u interesu islama, a ne samo stvar trenutnog statusa quo. Ključna ideja ovdje je da muslimanski lideri mogu poništiti primirja ili ugovore ako se pojavi “nešto bolje” ili povoljnija prilika za islam.
Kada procjene da je nastala povoljnija prilika, recimo kada u BIH dođe US ambasador džihadist, poput Murpheya, ili šef OHR-a džihadist poput Inzka, oni tada kreću u kršenje sporazuma. Provociraju uvredama , pozivaju na rušenje Washingtona, Daytona, ubiju Leutara, zaustave istragu oko Bugojna a Cikotića postave za ministra, Alića pošalju na TV da nas nazove podstanarima, da mi graknemo i tako ojačamo SDA.
Glavni argument koji proizlazi iz ovih tekstova jest da dogovori i sporazumi s nemuslimanima trebaju biti privremeni i samo taktički potezi kako bi se kupilo vrijeme za pregrupiranje, jačanje, ili nastavak ofenzive kada muslimani budu u povoljnijem položaju. U islamskoj jurisprudenciji, otvorena primirja su nelegitimna ako muslimani postignu snagu potrebnu za obnovu rata protiv nemuslimana.
Iz povijesnih primjera, kao što je sporazum između proroka Muhammeda i Kurejšija, zaključuje se da je svaki mir s nemuslimanima privremen i uvjetovan muslimanskom nadmoći.
Jihad se ne prekida, nego samo privremeno obustavlja kad to odgovara muslimanskim interesima.
Ništa od ovog Mate Granić i Mate Boban te Franjo Tuđman nisu znali kada su Hrvate u BIH, pobjednike u ratu, narod sa najmanje zločina i presuda i narod prepolovljen na tlu BIH, kada su nad dakle ostavili u kriptoustaškoj tvorevini FBIH a ideju hrvatske federalne jedinice odbacili , pritisnuti s par kavijara , jednim viskijem i obećanjima o turskim i saudijskim ulaganjima.
Ovi argumenti navedeni u gornjoj literaturi mogu se koristiti da bi se objasnilo zašto određeni islamski lideri ili organizacije imaju fleksibilan pristup prema sporazumima, osobito s nemuslimanskim zemljama ili entitetima, i zašto se svaki ugovor može smatrati prolaznim sve dok muslimanska zajednica ne stekne dovoljno snage da ga poništi ili obnovi borbu.
Ovaj stav može se povezati s načinom na koji određene političke i vjerske vođe interpretiraju međunarodne sporazume, pogotovo kad je riječ o političkim liderima poput Bakira Izetbegovića, koji mogu koristiti sličnu retoriku i strategiju u kontekstu odnosa s nemuslimanskim zajednicama ili entitetima unutar BiH.
Poučeni ovom praksom , pozivamo se na isto ovo islamsko pravo, i na naše žrtve, na naše Mladenke i Augustine, na naše Bugojno i poručujemo ti Bakire, podstanare turski razguli iz kršćanske zemlje.
I oprosti znaš. Frustrirani smo žrtvama Kaknja, Zenice ,Viteza, Bugojna, Konjica, Jablanice, Sarajeva, Vareša.
Pizdo isilovska, šefu stranke koja je Bin Ladenu BH pasoš dala a pobočnika mu u UN poslala. U zoru napada na WTC.
Da je OHR iti malo pod utjecajem zapadnih zemalja i da se drži Ustava BIH, Bin Laden Partija bila bi zabranjena u BIH. Ne samo zbog džihadističkih zločina u ratu i džihad politike nespojive s Ustavom BIH ( o tome je jasno govorio otac mu Alija u Islamskoj deklaraciji) nego i zbog činjenice da su s džihadom krenuli i nakon rata, napadajući i koljući obredno pravdu u BIH.