Prvi singl snimili su 2003. godine, bila je to pjesma Majko Jamajko.
Sa svakim novim albumom, a za sad ih je još uvijek četiri, Zoster je oplemenjivao svoj zvuk, i već nakon dva izdanja napustio njihov, u početku prepoznatljivi, reggae ugođaj.
Zoster drži svoje fanove na tihoj vatri, još prošle godine najavljivan, novi album Najgori još uvijek nije objavljen. Mario Knezović, frontmen Zostera o tome kaže:
Ne žurimo sad kako je ovo, na neki način smo dobili vrijeme u ovo pandemiji, radimo pjesmu po pjesmu. Sad smo u fazi postprodukcije i ideja nam je da izbacujemo singlove, jedan po jedan. Ne želimo izbaciti album i onda ne svirati godinu dana, da nemamo koncerte. Želimo objaviti album i odmah izaći pred ljude, da sve onako friško bude.
U međuvremenu, došlo je i do personalnih promjena unutar benda. Atila Aksoji Goran Rebac više nisu dio ovog sastava.
Atila i Goran su radili na ovom novom albumu, a sad imaju i svoje nove projekte. Zoster je uvijek bio bend kroz koji je prošlo puno ljudi. Sad su došli novi, na gitari je Silvio Nuić, i Anes Beglerbegović na bubnjevima. I dečki su izvrsni, to ćete se i uvjeriti kada krenu koncerti – objašnjava Mario novitete u bendu.
Nakon singla Kuda idu svi ti ljudi, koji je odlično prihvaćen, uslijedila je i nova, još drugačija pjesma u odnosu na zvuk Zostera kakav znamo – Treba mi keš. Jedne podsjeća na Daft Punk i The Weeknda, druge na Gorillaz, a Mario kaže da im to uopće nije bila namjera, te da će biti još takvih iznenađenja na novom albumu.
Pjesma Treba mi keš je nastala prije pandemije, i nije nikakva kuknjava u ovoj situaciji kada je stvarno teško. To je i svojevrsan savjet kako biti sretan, a također se i radi o nekom liku koji radi nešto jako bitno i treba mu keš hitno. Nismo imali nikakav uzor, ja sam radio ove pjesme analogno na sintu, a onda je Adis (Sirbubalo, op.a.) to digao na još veću razinu. Ali eto poklopilo se da smo moderni – objašanjava Mario.
U spotu Treba mi keš Mario drži u ustima upaljenu neonsku žarulju, te nas je interesiralo da li je to opasno?
Da, izuzetno je opasno i treba posebna škola za to – kroz smijeh odgovara Mario.
Ostvario je i manju ulogu u filmu Quo vadis, Aida?, gdje glumi kamermana koji snima Ratka Mladića u Srebrenici.
Snimanje je bilo izuzetno fizički naporno, snimali smo u ljeto u Mostaru, bilo je pakleno, bili smo na otvorenom, praktično snimali smo direktno na suncu. S tim što je ljudima koji su imali više dana snimanja od mene bilo sigurno još napornije. Kada sam pročitao sam scenariji, plakao sam, jako je potresan. Film je jako dobro napravljen. Igrajući jednog TV snimatelja u filmu, ja sam to sve gledao kroz VHS kameru i izgledalo mi je kao da smo tada bili tamo, i to je bilo, onako, malo jezivo. U jednom trenutku sam se zapitao gdje ja to živim, o čemu mi snimamo filmove, šta nam se to sve dogodilo. Kroz šta smo prolazili svi na ovim prostorima, mislim da smo dobro ispali, šta nam se sve događalo – zaključuje Mario.
Mario nastavlja sa glumačkim avanturama, a snimao je još i seriju u Srbiji, koja će uskoro izaći. Radi se o kriminalističkoj seriji Kljun, rediteljice Jelene Gavrilović i autora Milorada Milinkovića, a u pisanju scenarija sudjelovao je, između ostalih, i Srđan Dragojević. Prikazivanje serije je planirano na jesen ove godine, a sigurno je da ćemo do tada imati još jedan novi singl Zostera.