Published On: Pon, ožu 28th, 2022

Rusija je blokirala stranice njemačkog lista Bild

Čak i prije invazije na Ukrajinu, ruske vlasti blokirale su rad Deutsche Wellea u Rusiji
Ruske vlasti blokirale su pristup web stranici dnevnog lista Bild u Rusiji, objavila je u nedjelju izdavačka kuća Axel Springer.

– Blokada domene bild.de ruskom cenzurom potvrda je našeg novinarskog djelovanja i rada u korist demokracije, slobode i ljudskih prava – rekao je glavni urednik Bilda Johannes Bolte.

Potvrdio je vijest ruske agencije Interfax koja je ranije objavila da je rusko državno odvjetništvo naredilo blokadu Bildovih stranica. Od početka rata u Ukrajini Bild na svojoj web stranici objavljuje tekstove na ruskom jeziku za korisnike u Rusiji.

Johannes Bolte rekao je da će Bild nastaviti nastojati nuditi ruskim građanima vijesti i činjenice “koje nemaju nikakve veze s ruskom propagandom”. Pozvao je korisnike Twittera u Rusiji da nastave pratiti Bild putem Telegram kanala.

Čak i prije invazije na Ukrajinu, ruske vlasti blokirale su rad Deutsche Wellea u Rusiji.

guest
1 Komentar
Najstariji
Najnoviji Most Voted
Inline Feedbacks
Vidder sve komentare
Blanka
Blanka
4 mjeseci prije

Koje bitange, za razliku od njih Svabe nisu zabranile niti jednu rusku tv stanicu. Ere, to je demokracija. Nekad je vrijedilo sto juznije to tuznije. Sad se polovi izmjesase pa jug ode na zapad