Đorđe Balašević poznati je muzički kantautor koji je jučer od posljedica upale pluća uzrokovane opakim virusom preminuo u Srbiji.
Balašević je svojim tekstovima često izazivao pažnju javnosti, a njegovi tekstovi imaju dublje poruke koje se mogu tumačiti na nekoliko načina.
Muhamed ef. Velić, imam iz jedne sarajevske džamije na svom Facebook profilu komentarisao je smrt Balaševića, a njegov status je postao meta interesovanja mnogih na ovoj društvenoj mreži.
Na ovaj status na Facebooku otvorila se velika rasprava, a tema je bila dova jednog muslimana za milost nemuslimanu.
Reagovao je i Elvedin Pezić, poznati bh. islamski učenjak, koji je opravdao komentarisanje postupka imama Velića i poručio kako su prošla vremena medijskog monopola. Pezić se na ovaj način nije osvrnuo i dao komentar o postupku Velića, ali je podržao ,,reagiranja na njihova neispravna tumačenja” i dao do znanja da podržava osudu ef. Velića u sinoćnjem Facebook statusu.
Na medijske napade na njegovom Facebook profilu, kao i reagovanja Pezića i drugih povodom njegovog statusa Velić je podijelio tekst Mirnesa Kovača iz sedmičnog islamskog časopisa Preporod. U ovom tekstu Kovač je eksplicitno objasnio i argumentima dokazao da se tradicionalno tumačenje vjere u BiH ruši, te da je vidljivije i prisutnije vaninstitucionalno učenje i propagiranje islama u Bosni.
U komentaru je Velić napisao i kako su ,,ga šejhovi i braća oprali i da su ga smjestili u džehennem..”
Elvedin Pezić na svojoj Facebook stranici nije ostao dužan dodatnog komentara povodom novonastale situacije, pa je u seriji statusa objasnio tumačenje klanjanja dženaze nevjerniku, nakon čega se povodom novonastale situacije nije više oglašavao.
Svoj završni komentar dao je i ef. Velić, koji je sa islamskog stanovišta objasnio svoje postupke, da je njegova namjera bila da pokojnom Balaševiću uputi dovu da od Božije milosti budu umanjene njegove kazne i da vidi dobra djela koja je radio za svoga života.