Published On: Ned, srp 12th, 2015

HUŠKANJE: Nije istina da hrvatski mediji ne poštuju Dan žalosti

Radio Republike Srpske, BN, Radio Mir Međugorje i Radio Herceg Bosne prema pisanju portala Radiosarajevo.ba, nisu danas poštivali Dan žalosti.

Naime, nekoliko navodnih slušatelja je prijavilo agenciji Patria kako spomenute radijske postaje nisu prilagodile svoj sadržaj što su zakonom bile dužne.

Međutim, informacija ne samo da očito nije provjerena, nego je ispala huškačka s obzirom da nije istinita, da je osjetljivog sadržaja i u vrlo osjetljivom trenutku plasirana.

Za Radio Republike Srpske i BN nismo sigurni, no za Radio Herceg-Bosne i Mir Međugorje znamo da informacija nije istinita. Naime, nakon kratkog preslušavanja kontaktirali smo uredništva spomenutih medija, koji su nam potvrdili da su apsolutno prilagodili svoj program današnjem Danu žalosti.

Tako su npr. na Radiju HB izbacili sadržaje poput, Hitoteke, Glazbenih minuta itd., pušta se lagana glazba, instrumentala, a čak su i govorni sadržaji apsolutno prilagođeni. Slična je situacija i s Radiom Mir Međugorje koji je prednost dao duhovnoj glazbi i vjerskim pjesmama.

Ti isti navodni slušatelji koji su prijavili ova kršenja zakona,prema napisu u medijima, odlučili su i Regulatornoj agenciji za komunikacije prijaviti spomenute radiopostaje.

Zanima nas kako će RAK (kao nadležan za elektronske medije) komentirati ovaj slučaj s obzirom da u njihovim pravilnicima nema točnog određenja programskog sadržaja i glazbe povodom Dana žalosti, kao ni u Odluci Vlade Federcije BiH, koja kaže: Dan žalosti se obilježava obveznim isticanjem zastave Bosne i Hercegovine na pola koplja, odnosno jarbola, na zgradama Vlade FBiH i institucija Federacije Bosne i Hercegovine, priopćeno je iz Ureda za informiranje Vlade FBiH.

Medijske kuće na teritoriju Federacije BiH, kao i organizatori kulturno-umjetničkih i sportskih manifestacija na teritoriji Federacije BiH, dužni su prilagoditi svoje programske sadržaje Danu žalosti.

Ravnatelj Radija Herceg Bosne, Stipe Galić reagirao je na sporni članak, te je redakcija portala Radiosarajevo.ba uklonila ovaj Radio iz prozvanih medija. Međutim, šteta je već napravljena.

im|artinfo.ba

14.7K Komentari
Najstariji
Najnoviji Most Voted
Inline Feedbacks
Vidder sve komentare