Otvorena je Nova tomislavgradska džamija u Mandinom Selu
Na početku svečanosti prisutnima se obratio glavni imam Medžlisa Islamske zajednice Tomislavgrad Amer-ef. Jugo, koji se zahvalio Rijasetu Islamske zajednice (IZ) u BiH za doprinos u izgradnji, zatim Muftijstvu mostarskom, te duvanjskom načelniku Ivanu Vukadinu, i svima ostalima koji su dali doprinos izgradnji nove džamije.
Zaželio je da džamija služi svrsi i istakao bogatstvo duvanjske raznolikosti kroz postojanje vjerskih objekata katoličke, pravoslavne i islamske religije, te suživota koji je sveprisutan u duvanjskom kraju.
Muftija mostarski Salem-ef. Dedović posebnu zahvalu uputio je direktoru Crvenog polumjeseca UAE u BiH Alyu Mahmoudu, načelniku općine Tomislavgrad Ivanu Vukadinu, te duvanjskom gvardijanu fra Sretanu Ćurčiću.
“Ovi krajevi trebaju sve nas, trebaju i muslimane, i pravoslavce, i katolike. Ova zemlja treba nas, jer je ova zemlja dobrim djelom ostala bez svojih ljudi. Ali važno je da, gdje god su naši ljudi otišli u bijeli daleki svijet, da imaju taj osjećaj za svoj toprak, svoj zavičaj i da su prepoznali i podržali ovaj projekat”, kazao je muftija Dedović.
Izaslanik reisu-l-uleme Ismail-ef. Smajlović zahvalio je svim učesnicima “trajnog hajra”, posebno istaknuvši vakifu iz UAE-a, te čestitao džematlijama Mandinog Sela na prelijepoj novosagrađenoj džamiji.
Na kraju svog govora muftija mostarski Salem-ef. Dedović izgovorio je prekrasnu rečenicu:
“Ovaj dan ćemo pamtiti po tome što smo od katolika imali razumijevanja i podršku u ostvarenju ovoga dobra, dobra koje treba da služi svim ljudima”, kazao je Smajilović.
Inače u Tomislavgradu u kojem Hrvati čine značajnu većinu stanovnika općine, tijekom rata nije bilo sukoba s Bošnjacima. Bošnjaci nisu progonjeni niti trpani u logore. Nisu ubijani. Nije bilo organiziranog etničkog čišćenja većinskih bošnjačkih sela. Nije bilo naredbe da se bošnjački narod ima iseliti iz Tomislavgrada. No presuđeno nam je da jeste. Tako da je i Bošnjacima Tomislavgrada danas neugodno. Haaški sud je na neki način poremetio dobar suživot Duvnjaka. Bošnjaci Duvna ako žele poštivati presudu Haaga, moraju se praviti da ih u Duvnu nema a znaju da ih ima. Neugodno je i Hrvatima. Čim pozdraviš nekog Bošnjaka bojiš se presude Haaga za nepoštivanje suda. Jer pozdravio si čovjeka. Za kojeg Haag tvrdi da ga tamo više nema.