Ministarstvo kulture pod vodstvom tehničkog ministra kulture Zlatka Hasanbegovića odbilo je potvrditi Marina Blaževića za intendanta HNK-a u Rijeci kojega je na tu poziciju izabralo Gradsko vijeće grada Rijeke. Hasanbegović smatra da se od Blaževića predloženi program rada ‘iscrpljuje u samorefleksivnosti’, dok Blažević u svojoj reakciji za medije napominje kako je odlazeći ministar kulture ovime prekršio svoje ovlasti
Istovremeno i očekivanu i iznenađujuću odluku Hasanbegović je objasnio konstatacijama da se Blaževićev program ‘iscrpljuje u samorefleksivnosti’ te da ne uspijeva ‘balansirati između tradicionalnog i suvremenog koncepta nacionalnog kazališta’. Blaževiću se zamjera i ‘suštinsko nerazumijevanje segmenta Opere’ te se zaključuje kako je predloženi program ‘nerealan’. Hasanbegović smatra da Blaževićev program ‘ne zadovoljava uvjete propisane člankom 29. Zakona o kazalištima’.
Medijima je svoju reakciju na odluku tehničkog ministra kulture proslijedio i Marin Blažević. ‘I studentu prava jasno je da tehnički ministar kulture krši zakon, naime članak 4. Zakona o postupku primopredaje vlasti koji jasno kaže da od dana raspisivanja izbora Vlada ne smije donositi odluke o imenovanjima na dužnost. Tehničkom ministru kojemu su i ustavne odredbe floskule, to zacijelo nije problem pa neka se njegovim proizvoljnim interpretiranjem ustava i evidentnim kršenjem zakona bave birači i drugi političari’, priopćio je Blažević na početku sedmostranične izjave za medije.
Nakon toga slijedi Blaževićevo pobijanje brojnih Hasanbegovićevih navoda koje naziva ‘lažima’ te i zaključak o ‘šokantnoj nekompetentnosti tehničkog ministra’.
‘Tehnički ministar laže da se u intendantskom programu HNK-a Ivana pl. Zajca ne balansira između ‘tradicionalnog i suvremenog koncepta nacionalnoga kazališta, lokalnog i globalnog, hrvatskih i inozemnih autora’. Najprije, čitav četverogodišnji program riječkog HNK-a sastavljen je upravo kao promišljanje suodnosa ‘tradicionalnog i suvremenog, lokalnog i globalnog, hrvatskih i inozemnih autora’. Problem je, međutim, što tehnički ministar evidentno nije ni kazališno, ni komparativno-književno, ni sociološki ni kulturološki kompetentan da bi se uopće upuštao u evaluaciju obrazloženja smjernica programa i predloženih predstava tekstova njemu valjda beznačajnih autora (nedovoljno ‘hrvatskih’, ili ‘inozemnih’, ili oboje ili zapravo svejedno?) kao što Shakespeare, Bulgakov, Molière, Bergman, Pirandello, Fo, Dostojevski, Gombrowicz, Nazor, Andrić, Kamov, Krleža, Ivana Sajko ili Daša Drndić. Koga biste od njih, ministre Hasanbegoviću, izbacili iz lektire? Čije knjige spalili? Koga zatvorili u Karamarkovu ‘sobu’, da ne pomislimo nešto još gore?’, pita se Blažević.