Published On: Tue, Jun 11th, 2013

Srpski i makedonski mediji nasjeli na šalu News bara

Novinari državnih agencija Tanjug u Srbiji, odnosno MIA u Makedoniji, nasjeli su na ‘vijest’ koju je objavio hrvatski satirični portal news-bar.hr u sklopu svoje redovite rubrike na tportalu News bar u gostima.

Tako ekipa iz News bara, u tekstu koji možete u originalu pročitatiovdje, poigrala s nacionalnom svetinjom napisavši da će tekst himne ‘Lijepa naša domovino’ morati biti izmijenjen 1. srpnja, kada Hrvatska uđe u EU, a, napisali su, postoji opasnost i da grb pretrpi promjene. 

Odmah po objavljivanju, bez naznake da je u pitanju satira, vijest su sa Tanjuga prenijele Večernje novosti, 24 sata, Pressonline, Politika i Blic. Kurir je brzo vijest uklonio sa svog sitea, dok je B92 nije ni prenio, nakon što se opekao s pričom o Dobrici Ćosiću i Nobelovoj nagradi, pišu e-novine.

tportal.hrKliknite za uvećanje
Makedonski mediji također su nasjeli na šalu, pa su masovno prenijeli vijest agencije MIA, koja je pak, po svemu sudeći preuzeta s Tanjuga