Published On: Thu, Sep 3rd, 2015

SIMPATIČNE PROMJENE U VRHU FTV-a: Aleksandar Marković v.d ove stranke. Avdić smijenjen

FTV je jedina politička partija u BIH kojoj je uspjelo sve ove godine uzurpirati javni medij istog imena. FTV formalno ne ulazi u vlade Federacije, no djeluje i kao izvršna, i kao zakonodavna a najčešće kao sudska vlast.
Presude koje donosi FTV, na osnovu istraga i optužbi koje također sami donose paušalno, ili po narudžbi, ne razmatraju se, i na njih nemate pravo žalbe budući da mlade frajere s FTV-a gotive stare tete s RAK-a.
FTV povremeno koalira sa SDP-om, pa onda SDP uređuje Dnevnik ove kuće za koji bi građani FBIH trebali povjerovati da je nezavisan. Nekada koaliraju sa SDA nekada s nekim trećim.
Sve zavisi tko je trenutno najinteresantniji i najoportuniji koalicijski partner.
Sa hrvatskim strankama FTV nikada nije koalirala. Tanki su proračuni hrvatske vlastele u odnosu na bošnjačku.
Nekadašnji predsjednik stranke FTV bio je kandidat za predsjednika države dok je bio u koaliciji sa SDP-om. To mu je iz  zahvalnosti i vraćanja usluge širokogrudno ponudio  Lagumdžija budući da je Hadžiomerović omogućio Lagumdžiji da ostvari svoj dječački san i uređuje Dnevnik. A Dnevnik je tako uređivao da se na njemu ništa nije moglo čuti o tome koliko milijuna maraka usluga su Lagumdžijine firme ispostavile Lagumdžijinim ministarstvima. Umjesto toga slušali smo kako su zlo uvijek oni neki drugi. Svi osim drug Zlatka. Čovjeka Titove partije. Koji je baš kao Tito. Ima a ne znaš otkud mu. Niti smiješ pitati.
Malo koja udruga ili udruženje građana je tada graknulo na tako neobičnu pojavu kakvu Europa ne pamti da čovjek koji vodi javni medij koji plaćamo svi, javno tulumari sa šefom izvršne vlasti a potom postaje njegov predsjednički kandidat.
Sjeća se javnost afere “Apsolutno”, sjeća se i Avdićevih režiranja emisija s Budimirom, sjeća se toga i Transparency International i Helsinški odbor. A što bi šef Transparency Internationala istraživao uplitanje SDP-a u nezavisnost javnog medija kad je i on sam kandidat za šefa SDP-a.
I Vijeće Europe ima uvid u stanje javnih medija u BIH, medija koji su se pretvorili u političke pokrete za promidžbu totalitarnih ideologija. No ne pamti se da je Vijeće europe koje se bori za razna prava građana, pa tako i na pravo na objektivnu informaciju ikada povikalo Europskom parlamentu kako “u Bosni imade televizija gora od Bjeloruske”. No pamti se da je Vijeće Europe plaćalo mlade jastrebe SDP-a da im pišu izvještaje o govoru mržnje u medijima u BIH. Tako je Emir Suljagić svojedobno primio finu lovu jer je piskarao nekakva falšna izvješća o stanju mržnje u BIH medijima koje mu je potom platilo Vijeće Europe u BIH. Emir koji , kako znamo nikog ne mrzi, i trebao bi dobiti nagradu za najkulturnijeg političara u BIH u to vrijeme nije ništa napisao o količini mržnje na FTV-u. A što će on to pisati kada je i sam tada uređivao Dnevnik FTV-a. On tako ljevi i socijaldemokratičan.
Iako Europljani u BIH lijepo žive, i iako se na grantovima Europe tu vrte lijepe pare, bosanski dunjaluk, kao ni hercegovačko podneblje ne pamte da je ikada itko u BIH otkada je ova tuga od ustava nametnuta građanima u BIH uletio s opakom kritikom na FTV. Barem ne onakvom kritikom kakvom strani veleposlanici u BIH , koje je netko uvjerio da se u BIH mogu miješati u političke tokove i tijekove u zemlji, kritiziraju političke poteze BH političara.
Avdo Avdić, dugogodišnji vođa dakle FTV partije  smjenjen je danas. Plače Živko Budimir. Plače pola SDP-a i SDA. Nije lahko ni Slavi Kukiću. Pitanje je oće li i njegov Jukić ostati. On naime otkada je ušao u zgradu FTV-a toliko se ugojio da iz nje više ne može niti izići. Pa će tamo valjda jednog dana biti i pokopan.
Avdo Avdić je u svibnju 2012. godine imenovan na poziciju urednika Vijesti FTV-a, a s direktorom FRV-a, Džemalom Šabićem, u sukobu je već nekoliko mjeseci zbog neslaganja oko uređivačke politike.
Prema provjerenim informacijama Slobodne Bosne, Šabić je Avdića smijenio jučer, a danas je na njegovo mjesto u svojstvu vršiotelja dužnosti imenovao Alaksandra Markovića
Avdić je kako doznaje S.B. raspoređen u redakciju multimedijalnog programa gdje će se pridružiti ranije smijenjenom uredniku, Bakiru Hadžiomeroviću.
Ovaj tekst će vjerojatno “patriotske” snage BiH nazvati širenjem mržnje, ksenofobije i razaranjem BIH. Jasmila neće. Ona je dobila neku lovu preko nekakve udruge filmskih režisera pa su se ona i Dino zabavili o svom “jadu”. No ovaj tekst je , svi to znamo istinita, no jadna i bijedna slika BH stvarnosti, i posljedica činjenice da su OHR-ovci 1995-e dali totalitarnim kadrovima da nas uče demokraciji.
Teku tako sarajevski dani, ta sublimacija truleži tzv ljevice, tzv slobodnih javnih medija i trećerazrednih europskih predstavnika u BIH , teku, i teku, a sva ta trulež prelijeva se na stvarnost ostatka ostataka BIH. Onog nečeg što neki uporno zovu multietničkim i perpsektivnim društvom, koje evo samo što nije donijelo novi Ustav i okrenulo se perspektivi. Evo sad će svaki čas će, samo da pustimo još jedno 50 priloga o našim jamama, i preušitmo njihove, još da koji sat zatrujemo odnose među narodima, pa će se narodi i građani, a i Finci i Sejdić nekako valjda dogovoriti.
Nitko vjerojatno nije utjecao na propast Federacije i BIH u cjelini, kao FTV, televizija partija, čiji se partijski program sastoji od 90% govora mržnje, brojanja jama, selektivnog prenošenja istine, i konstantne autoviktimizacije jednog naroda. Autoviktimizacije kao zla, koje je na ovim prostorima bio i ostao samo uvod, podlog, potka,  za nove sukobe. Televizija je to koja kao da joj je dano da ovdje priprema novi rat. Samo što  uporno odbija reći tko to sve naručuje.