Published On: Pet, svi 22nd, 2015

Novine u Turskoj kažnjene zbog teksta o Erdoganu

Jedan od glavnih turskih dnevnih listova osuđen je u četvrtak na veliku novčanu kaznu zbog vrijeđanja predsjednika Redžepa Tajipa Erdogana u jednom članku, usred kampanje prije općih izbora 7. lipnja.

Sud u Ankari je vidio u članku Mehmeta Yilmaza, koji je objavljen u dnevnom listu Hurriyet, “napad na prava” predsjednika Erdogana.

Sud je presudio da novinar i direktorica dnevnog lista Vuslat Dogan Sabandži plate 20.000 turskih lira odštete Erdoganu, javila je državna novinska agencija Anadolija.

U presudi se ne precizira o kojem se članku radi, ali je poznato da je Hurriyet objavio 25. kolovoza dugačak Yilmazov članak u kojem on podsjeća na optužbe protiv Erdogana za korupciju, dva tjedna poslije njegove pobjede na predsjedničkim izborima.

Turska vlada je otprije godinu dana pojačala mjere kako bi pokušala zauzdati internet i društvene mreže.

Hurriyet, jedan od najprodavanijih dnevnih listova u Turskoj, kritizira Erdogana, ali zadržava umjerenu liniju.

Ton se ipak promijenio zbog žestokih Erdoganovih kritika na račun dnevnih novina i načina na koji su pratile smrtnu presudu egipatskom predsjedniku Muhamedu Mursiju.

14.7K Komentari
Najstariji
Najnoviji Most Voted
Inline Feedbacks
Vidder sve komentare