Published On: Čet, svi 20th, 2021

BBC je ipak prevario princezu Dianu

BBC je prekršio novinarske standarde kada je njihov novinar Martin Bashir na obmanjujući način došao do intervjua s princezom Dijanom 1995. u kojem je ona prvi puta otkrila koliko je nesretna u braku, stoji u izvještaju objavljenom u četvrtak.

Zaključak istrage jest da je Bashir pokazao lažne bankovne transakcije kako bi uvjerio Charlesa Spencera, brata princeze Diane, da ga upozna sa svojom sestrom.

“Iako BBC ne može vratiti vrijeme nakon četvrt stoljeća, možemo se danas potpuno i bezuvjetno ispričati”, kazao je čelnik BBC-a Tim Davie.

“Bez obzira na to što izvještaj pokazuje da je princeza od Walesa Diana bila voljna dati intervju BBC-u, jasno je da je proces osiguravanja intervjua bio daleko od onoga na što javnost ima pravo. Ispričavamo se zbog toga”, dodao je.

Diana govorila o bračnim problemima

Bashirov intervju s princezom Dianom osigurao je tada veliku gledanost BBC-u, pratilo ga je više od 20 milijuna gledatelja u Britaniji.

Princeza je u intervjuu izrekla čuvenu rečenicu: “Bilo nas je troje u ovom braku”, pri čemu je mislila na njegovu današnju suprugu Camillu Parker Bowles.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tada je prvi put članica kraljevske obitelji otvoreno govorila o privatnom životu, i to o nesretnom braku s princom Charlesom, njegovoj prevari i svojoj bulimiji.

BBC je otvorio istragu u studenome prošle godine nakon što je Charles Spencer rekao da je bio zaveden krivotvorenim dokumentima i “drugim prevarama” kako bi upoznao Bashira i Dianu.

Spencer je objasnio da ga je Bashir uvjerio da nagovori Dianu na intervju jer mu je rekao da Dianu prisluškuju tajne službe i da su dva visoka savjetnika plaćena za informacije o njoj.

Bashir se ispričao, ali je rekao kako ne vjeruje da su lažni papiri uvjerili Dianu da mu da intervju.

0 0 glasovi
Ocjena članka
guest
14.7K Komentari
Najstariji
Najnoviji Most Voted
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare
14.7K
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x