Petak, 22 studenoga, 2024

JE LI POSLANIK BIO PEDOFIL IL NIJE? Latić: Rekli ste da je Muhamed pedofil!… Jasna Šamić: Nisam, ali tvrdim ovako…

Vrlo
- Advertisement -

Dok dio bh. javnosti tvrdi da književnica svojim stavovima ‘vrijeđa islam i muslimane Bosne i Hercegovine’, ona svoje tvrdnje obrazlaže drugim argumentima

Nakon intervjua koji je bh. književnica, koja živi i radi u Parizu, nedavno dala za magazin Dani, a nakon koga se u BiH pokrenula lavina negativnih kritika zbog njenih kritičkih osvrta na pojedine sure iz Kur’ana, u Centralnom dnevniku Senada Hadžifejzovića koplja su ukrstili Jasna Šamić i Nedžad Latić.
I dok dio bh. javnosti tvrdi da književnica svojim stavovima ‘vrijeđa islam i muslimane Bosne i Hercegovine’, ona svoje tvrdnje obrazlaže drugim argumentima.
Kako je izgledao ovaj usijani tv duel, pogledajte u intervjuu ‘Face to face’

 

Otvoreno pismo Goranu Salihoviću: Sankcionirajte blasfemiju i islamofobiju!

(Na slici: žena koja je onako pravo islamski kamenovana samo što je pomislila da među hodžama ima golemih lopova, a šta tek čeka Jasnu Šamićku koja se usudila izreči šta misli?! Dole mišljenje! Što mi obični ljudi imamo misliti? Imamo mi Vijeće muftija, reisa, veoma aktivnog reisa samoproglašenog emeritusa, imamo hodže koje sve znaju. Islam je ono što oni kažu i niko ne smije drugačije vidjeti nego kako oni vide. Bijele štapove u ruke, pa za našim vrlim alimima!!!)

Poštovani Glavni tužioče Tužilaštva Bosne i Hercegovine,

Na temelju krivičnog djela izazivanja nacionalne, rasne i vjerske mržnje, razdora i netrpeljivosti (član 145a Krivičnog zakona Bosne i Hercegovine), zahtijevamo od Vas da, na osnovi Vaših zakonskih ovlaštenja i obaveza, sankcionirate književnicu Jasnu Šamić i novinarku Ajlu Terzić te izdavača Oslobođenje, redakciju i upravu sarajevskog magazina Dani zato što su u broju 976., od 26.2.2016.g., UVRIJEDILI  ISLAM I MUSLIMANE DRŽAVE BOSNE I HERCEGOVINE.

U spomenutom intervjuu Jasna Šamić je rekla:

-“Prvo, Houellebecqa ne volim kao pisca, ali je njegova knjiga Pokoravanje vrlo tačna. U njoj je jasno i duhovito pokazao da je islam muška religija, kao stvorena za mačoa kome mlade,pa i maloljetne, „pokrivene“ žene treba da robuju…“(podvlačenje naše);

-„Kur’an je uopšte knjiga puna nejasnoća, nedorečenosti, a naročito strašnih prijetnji, iako je mjestimično to i lijepa poema…“(podvlačenje naše);

-„Mogu mene vjernici upućivati na suru Nūr – Svjetlost koja je, bez obzira na ime, jedna od najmračnijih sura u Kur’anu…“ (podvlačenje naše);

-„Sam Kur’an je zapisan više od stotinu godina nakon što ga je Muhamed diktirao svojim pristalicama. Napokon, ta knjiga je uopšte aluzija na biblijske događaje, a tradicija najviše preuzeta iz judaizma“ (podvlačenje naše);

-„Islam je totalitarna religija u kojoj nikad nije došlo do kritike islama…“ (podvlačenje naše);

-DANI: S kim biste radije otišli na čaj, sa predsjednicom Front Nationala Marinom le Pen ili Muhamedovom ženom Aišom?

ŠAMIĆ: Baš ste me nasmijali! Prvi odgovor: ni s jednom, ni s drugom. Uz to, ne pijem čaj, nego vino! Drugi: s obje, jer sam uopšte radoznala i pristajem da se viđam sa svakojakim ljudima iako je priča s totalitarcima i dogmatama gubljenje vremena. Kako znam stavove Marine le Pen, radije bih vidjela Aišu i upitala da mi iskreno kaže kako se osjećala kada je kao djevojčica morala da se pretvori u nečiju ženu, robinju. Podsjetimo se ukratko da je Muhamed bio prijatelj s Aišinim ocem; kad mu je nakon smrti prve žene Hatidže bilo predloženo da se oženi Aišom, ona je imala šest godina. Istoričari tvrde da je vjerivši se imala devet, deset godina, a kad se udala za Muhameda 14 ili 15 godina. Užas! Pitala bih je to, iako je to 7.vijek kada je islam tim krajevima donio prosperitet; imala sam, pak, priliku da u našem dobu razgovaram s djevojčicama koje su nasilu udavali za stare, olinjale muške kreature. Moguće je da će do ovoga doći i kod nas ako se nastavi s propagandom pomenutog saudijskog islama i „vraćanja korijenima“, pogotovo će to zagovarati oni koji se pozivaju na sunnu i hadise. A Muhamed je imao još nekoliko isto tako mladih curica od desetak žena kojima je bio oženjen“ (podvlačenje naše).

Na početku intervjua, isto lice je, ostrašćeno u svojoj mržnji prema islamskom propisu koji odraslim muslimankama nalaže da pokriju svoje tijelo, taj propis, tzv. hidžab, usporedilo sa nošenjem nacističkoga kukastoga križa, jer je to lice u istom intervjuu reklo: “Niko prema tome ne može poreći da su simboli, pogotovo ideološko-militantno-fašistički, nešto nevažno. Zamislite da se ja ili neka sudinica u sudu, iz pomodarnosti, revolta, religioznosti, isticanja identiteta ili krajnje slobodarnosti koju propagiraju „pokrivene“ žene i njihove glasnogovornice, pojavim sa kukastim krstom (podvlačenje naše)! Je li to bezazleno?“

Isto tako, u svome tekstu pod naslovom „Zašto sam protiv hidžaba“, objavljenom u Avazu 9.2.2016.g., isto lice je vrijeđalo islamske propise i muslimane Sarajeva pripisujući im „pristajanje na makabarsku ideologiju Daecha“ (podvlačenje naše), tj. ISIL-a, aktualne terorističke organizacije koja muči i ubija neistomišljenike na području Bliskog istoka.

Iz konteksta ovih dvaju tekstova te iz jasno izrečenih stavova u njima spomenuto lice u spomenutim printanim medijima, dakle – javno kaže:

-da je poslanik Muhammed – sallallahu ‘alejhi ve sellem (neka su blagoslov i mir sa njime) pedofil;

-da su pogledi na ženu poslanika Muhammeda,s.a.v.s., i šovinističke francuske stranke Front Nationale isti ili slični;

-da je islam totalitarna religija;

-da je islam „muška religija, kao stvorena za mačoa kome mlade, „pokrivene“ djevojke treba da robuju“;

-da je Kur’an pjesničko djelo;

-da je Kur’an pun „mračnih“ sura, a od svih njih da je „najmračnija“ sura Nūr;

-da je Kur’an neautentična Božija Knjiga jer je, navodno, prema riječima spomenutog lica, „zapisan više od sto godina nakon što ga je Muhamed diktirao svojim pristalicama“;

-da je Kur’an Muhammedovo djelo;

-da je Kur’an mješavina Biblije i judaizma.

Poštovani Tužioče, ž

uvrede koje je islamu i muslimanima Sarajeva i Bosne i Hercegovine u lice izrekla spomenuta književnica i orijentalistkinja samo su dio iz ideološkog arsenala zapadnjačkog orijentalizma koji ih Svijetu Islama šalje uvijek pred vojne invazije na njihove zemlje, pred mentalno, političko i vojno porobljavanje, a ponekad i najbrutalniju eskterminaciju muslimanskih naroda. U posljednje dvije-tri decenije propaganda te vrste orijentalističkog talasa protiv Kur’ana i poslanika Muhammeda, s.a.v.s., a naročito protiv hazreti Aiše, radijellahu ‘anha (Bog joj se smilovao), časne supruge našeg Poslanika, s.a.v.s., i „majke vjernika“, narasla je do neviđenih razmjera izazivajući osudu i gnjev muslimanskih naroda diljem savremenog svijeta. U toj osudi, prilikom demonstracija pred vladama zapadnjačkih zemalja čiji orijentalisti, novinari, romanopisci, filmadžije i karikaturisti vrijeđaju simbole islama palo je mnogo nedužnih žrtava, a onda su, nakon što se taj talas uvreda nije smirivao, potpuno neprijemereno islamu, bez vjerskog argumenta za to, pokrenute i terorističke akcije u kojima su izginuli nedužni građani Zapada. Zbog takvih uvreda, donesene su i presude na smrt (diskutabilne sa islamskog, vjerskog stanovišta), uvedeni bojkoti proizvoda iz zemalja koje su dozvoljavale takvo javno nanošenje uvreda islamu i muslimanima ( što je potpuno opravdano sa islamskog, vjerskog stanovišta), itd. Hoćete li da se takvi nemili događaji ponove i u našoj zemlji? Ako ne zaštitite islam i muslimane od ovakvih napada, niko nam to ne može sigurirati – jer autori i orijentalisti kakva je Jasna Šamić po svaku cijenu  žele sebi prigrabiti kolač nedosegnute slave kao navodni slobodoumni pisci i znanstvenici koje „totalitarci i dogmate“ progone!

Ko što Vam je, sigurni smo, poznato, poštovani Tužioče, u većini zemalja Zapada islam nije zaštićena objektivna vrijednost, kao npr. katolicizam, anglikanstvo, pravoslavlje ili neka druga religija, ali, ipak, u mnogima od njih, pogotovo u onima u kojima je pravoslavlje dominantna ili državna religija, ovakvi ispadi se ne mogu dogoditi zahvaljujući legislativi tih država.

U našoj državi živi najmanje 50% muslimana od njenog ukupnog stanovništva. Taj muslimanski, bošnjački narod doživio je genocid i ostale ratne zločine najteže vrste – prvenstveno zato što slijedi islam (u jednoj prijeratnoj anketi 98% Bošnjaka se izjasnilo da pripada ovoj vjeri); zbog istog razloga su Srpska pravoslavna crkva, kao „duhovna JNA“ , kako ju je nazvao poznati bh. romanopisac Mirko Kovač, i Srpska akademija nauka i umjetnosti pokrenule krstaški rat protiv ovog naroda u kome je velikosrpski pokret porušio preko hiljadu džamija, mesdžida i drugih vjerskih objekata i na najsvirepiji način poubijao preko 70 imama; itd.;

-tokom bošnjačke vojne odbrane, islam je bio glavni faktor patriotizma i kohezije ovog naroda;

-u poslijeratnim godinama, islam je bio i ostao najvažnija utjeha ovom narodu;

-više nego ijedan drugi faktor, islam je doprinio povijesnome miru među narodima i religijama na tlu Bosne i Hercegovine, i to i danas čini;

-više nego ijedan drugi faktor, islam je oformio povijesno multnietničko, multikulturalno i multireligijsko tkivo Bosne i Hercegovine, slijedeći Sahifetu Medine – Medinsku povelju,  prvi ustav u povijesti čovječanstva koga je izdiktirao poslanik Muhammeda, s.a.v.s., a na temelju koga je među muslimanskim čovječanstvom zaživjela ideja da ljudi različitih svjetonazora i nacionalnosti mogu živjeti u zajedničkoj državi, i to islam i danas čini;

-islam je prvi u povijesti čovječanstva zaštitio ženu kao biće ravnopravno s muškarcima, slobodno upravo u prirođenim mu granicama koje je pred nju postavio njezin Stvoritelj.

Poštovani Tužioče,

zar smijemo dozvoliti da se u našoj državi destruira takav sistem vrijednosti kakav je vjersko učenje islama?

Poštovani Tužioče,

muslimani ove države – kao i svi muslimani u svijetu – vjeruju da je Kur’an autentična Allahova (Božija), dželle šanuhu (Uzvišeno je Njegovo Biće), Knjiga ili Pismo objavljeno preko meleka Džibrila, alejhi’s-selam (mir s njime), poslaniku Muhammedu, s.a.v.s., te da je ta sveta Knjiga sačuvana od bilo kakve ljudske ili ma čije preinake, kako stoji u sljedećem ajetu (rečenici) Kur’ana:

Doista, Mi smo Kur’an dostavili (ljudskom rodu) sa Plemenitih Visina i Mi ćemo i očuvati (netaknutim) (el-Hidžr, 9.).

Muslimani vjeruju da je, sačuvavši Allahovu, dž.š., veličanstvenu Knjigu intaktnom, poslanik Muhammed, s.a.v.s., sa svojih 66 pisara Objave, sačuvao Kur’an  fi’s-sudūr ( u pamćenjima) i fi’s-suhuf (u zapisanoj verziji) tokom svoga života, o čemu smo objavili prijevod na bosanski jezik jedne od najreferentnijih studija iz savremenih islamskih nauka o tome pitanju. Historiju kur’anskoga teksta – Komparativna analiza sa Starim i Novim zavjetom, u kojoj njezin autor,  Muhammed Mustafa al-‘Azami (El-Kalem, 2015.), donosi široku naučnu argumentaciju toga muslimanskog vjerovanja. Proces dvostruke kodifikacije Kur’ana (ar. tadwīn al- Qur’an), tj. usaglašavanja svih privatnih, zapisanih zbirki sa tzv. Imam-i mushafom trajao je dvadesetak godina – što samo potvrđuje činjenicu s kolikom su pažnjom muslimani čuvali autentičnost posljednje svete Knjige namijenjene čitavom ljudskom rodu, u isto vrijeme čuvajući i autentičnost Sunneta posljednjeg Božijeg poslanika, Muhammeda, s.a.v.s. – što

Jasna Šamić tendenciozno, bez ikakve naučne argumentacije, dovodi u pitanje.

Vjerovanje u Muhammedovo, s.a.v.s., poslanstvo je drugi, neraskidivi dio Šehadeta ili Tevhida (islamskog monoteizma), što, u kontekstu o kome je riječ, podrazumijeva muslimansko vjerovanje u besprijekornu moralnu čistotu (ar. ‘ismet ) Posljednjeg Božijeg Poslanika kao uzora ili modela identifikacije muslimanskih naraštaja:

Vi u Allahovome Poslaniku imate divan uzor…(el-Ahzab, 21.);

One koji budu vrijeđali Allaha i Poslanika Njegova Allah će prokleti i na ovom i na Onome svijetu, i pripremiti im kaznu sramnu (el-Ahzab, 57.)

U sklopu toga temelja islama jeste i ehl-i sunnetsko vjerovanje da su Poslanikove, s.a.v.s., žene ummehātu’l-mu’minīn („majke vjernika“):

Vjerovjesnik je preči vjernicima nego oni sami sebi, a žene njegove su – majke njihove (el-Ahzab, 6.);

O, žene Vjerovjesnikove, vi niste kao druge žene!…Allah želi da od vas, o, porodico Poslanikova, grijehe odstrani, i da vas potpuno očisti (el-Ahzab,32.-33.).

Kao moralni svjetionik (el-Ahzab, 46.) i „poslanik svim ljudima“ (Sebe’, 28.), poslanik Muhammed, s.a.v.s., najprije je, oženivši se sa od sebe starijom hudovicom, hazreti Hatidžom, nakon njezine ponude za brak i proživivši sa njom u monogamnom braku deset godina, sve do svoje 51. godine, demonstrirao jedan, možda najuobičajeniji oblik ustanovljenja braka, a onda je demonstrirao i druge oblike ustanovljenja braka, među njima i azijski običaj ugovorenog braka sa malodobnom hazreti Aišom, koju su mu – iz počasti i ljubavi prema njegovom poslanstvu a nakon što je već bila zaprošena od strane Džubejra b. Mutima b. Adijja – ponudili njezini roditelji,  i u tome nikada niko nije vidio ništa sporno – jer je sasvim izvjesno da je prvu bračnu noć sa ovom ženom Poslanik, s.a.v.s., imao tek nakon njezine spolne i mentalne zrelosti. Jasna Šamić vrijeđa islam i muslimane tvrdeći suprotno i sakrivši od javnosti činjenicu koju – na temelju genealoških istraživanja i komparativno analiziranih podataka o godinama hazreti Aišinih savremenika – potvrđuju svi savremeni historičari: da je hazreti Aiša ušla u brak sa Poslanikom, s.a.v.s., u dobi između 17 i 18 godine, ali i da žene Arabijskog poluotoka i općenito ovog podneblja sazrijevaju mnogo ranije od žena Zapada te da azijske žene  već sa dvadeset godina ulaze u proces oronulosti.

U vrijeme poslanika Muhammeda, s.a.v.s., mekkanski i medinski pagani izveli su više tzv. moralnih atentata na nj, od kojih je najpoznatiji onaj koji je vezan za hazreti Aišu, r.a.,  ali ni oni nisu dovodili u pitanje njezin brak sa Poslanikom, s.a.v.s.; tek nakon blizu 14 stoljeća orijentalisti sa Zapada – a, evo, sada i iz „slobodarskog“ Sarajeva – dosjetiše se da problematiziraju taj brak i da Muhammedu, s.a.v.s., pripišu jedan od najogavnijih grijeha.

Poštovani Tužioče,

Vi ste -sigurni smo – obaviješteni o tome koliko, ovih godina, medijske i sudske afere sa pedofilijom na Zapadu razaraju ne samo Katoličku crkvu nego i samu religiju kršćanstva svih njegovih denominacija. Mi ovom prilikom ne ulazimo u istinitost tih medijskih navoda već saosjećamo sa građanima kršćanske religije.

U ovome meritumu, ta vrsta optužbi na račun poslanika Muhammeda, s.a.v.s., nejma nikakvu validnost, a – pod plaštom slobode izražavanja – pokrenuta je sa istim ciljem: da se razori islam kao sistem vrijednosti, da se, naročito među mlađim naraštajima, poljulja povjerenje u Muhammedovo, s.a.v.s., poslanstvo i da muslimanski naraštaji, razočarani u posljednje apsolutne  vrijednosti,u posljedici, završe u birtijama i javnim kućama.

Uz izraze poštovanja,

Sarajevo, 27. džumade’l-uhra 1437. / 5. aprila /travnja 2016.g.

VIJEĆĆ MUFTIJA ISLAMSKE ZAJEDNICE U BOSNI I HERCEGOVINI

Ul. Zelenih beretki 17

71000 Sarajevo

(Preneseno sa sajta The Bosnia Times, od 06.04.2016)

- Advertisement -

1 KOMENTAR

guest

1 Reakcija
Najstariji
Najnovije Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Последняя новост

EPPO TI MATER: Znaš onaj vic? Idu Petrač i Zrikavac i sretnu Malog..

https://youtu.be/VEDJRnVDPLQ U prvom djelu najnovijeg od novih Prime Timeova donose vijesti o suradnicima Donalda Trumpa, kao i o vrsti koja će naslijediti čovječanstvo...
- Advertisement -
- Advertisement -

More Articles Like This

- Advertisement -